Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Patch 1.2.1 - dyskusja

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Patch 1.2.1 - dyskusja

    W tym wątku prosimy o Wasze komentarze i przemyślenia dotyczące zmian w patchu 1.2.1.

  • #2
    No ale właśnie chodzi o to że atakujący miał za łatwo. Puszczał atak, 5 minut przed atakiem synchronizował szpiegów i w razie czego cofał flotę. Rzadko kiedy ktoś mógł się podstawić defem (wsparciem). Wiesz generalnie bardzo zorganizowane sojusze na pewno na tym zyskają w obronie, ale większość mimo wszystko broni się sama i taki atakujący będzie musiał dłużej danego gracza obserwować zanim zdecyduje się na atak. Takie rozwiązanie funkcjonuje w wielu grach tego typu i naprawdę zdaje egzamin. Nawet widząc atak zanim wsparcie od kogoś dotrze, zwykle jest za późno. Chyba że ktoś atakuje regularnie to może wpaść. To właśnie wymusi atakowanie różnych celów w różnym czasie tak aby zaskoczyć.

    Zmiany jak wszystkie będziemy obserwować i za jakiś czas okaże się czy jest ok czy np. jest za trudno i wtedy będziemy interweniować.
    Stąd zmiana fortyfikacji bo zaobserwowaliśmy że po jakimś czasie fortyfikacje stają się bezużyteczne bo każdy na atak wysyła statki burzące albo poprzedza atak właściwy takim atakiem nawet jeśli posyła te statki na pewną śmierć (statki biją przed bitwą raz i drugi w czasie bitwy więc zawsze trafią). Dzięki zmianom, możliwe będzie robienie wysp silnie chronionych, bo im większa defensywa tym trudniej zniszczyć fortyfikacje. Temu tez oczywiście będziemy się przyglądać.

    Komentarz


    • #3
      powiem tak żal słów znowu po wczorajszej akcji wyrósł nam filip z konopi w postaci patcha

      Komentarz


      • #4
        Zmiana zasad w trakcie gry... a wlaściwie wywrócenie strategii do góry nogami. O ile bowiem w przypadku PL5 i EN1 ma to sens, to na EU1 całkowicie zaburzyło balans. Zapomnieliście chyba, że EU1 ma baaaardzo wydłużone czasy podróży. Przy tym co własnie zrobiliście, burzenie wysp stało się praktycznie niemożliwe. Bo skoro burzące 1 kratkę płyną 35min, to jak burzyć gracza oddalonego chociażby o 5-6 kratek?? Zanim burzące dopłyną, to będzie miał na wyspie wsparcie od Sojuszników odległych nawet o 15 kratek. Zrobiliście z EU1 świat defensywny. Nie ma najmniejszego sensu atakować. Od początku wszystkie wprowadzone zmiany są na korzyść obrony. Wydłuzenie czasów podróży, obniżenie siły ataku okrętów, obniżenie ładowności, wzmocnienie siły dział, wzmocnienie fortyfikacji obronnych. To ma być gra strategiczna?? Tycoon'a zrobiliście... gra teraz polega na rozbudowie budynków, obrony i jaraniu się wzrostem cyferek w rankingu, zamiast atakowaniu. Ale luzik...ja już zaczynam burzenie swoich magazynów...

        Komentarz


        • #5
          i podzielam zdanie Kolegi jesteście gorsi od ZUS- U tak samo jak bym wiedział jakie zmiany mi szykują na starość nie zapierdzielałbym w tym chorym kraju .Tak samo nie zaczynałbym tej chorej Polskiej gry.I już widać że tam gdzie paluchy włożycie same błędy ale wy dowiecie się tym razem na końcu Szukajcie a znajdziecie Bo jednego żeście nie naprawili a zepsuli 10 nic tylko pogratulować ale to się ciągnie od PL2 i nic nie zmienia A szpiegowanie naprawiliście??? żeby nie było go widać???
          Ostatnio edytowany przez sparks; [ARG:4 UNDEFINED].

          Komentarz


          • #6
            wysłasz atak, którego juz nie cofniesz ktoś sobie przyśle wojsko z innych swoich kont i wtopa gotowa

            Komentarz


            • #7
              Przecież to taaaakie logiczne... Wysłam szpiegów, żeby poznac siłę przeciwnika.... Wysyłam na niego odpowiednią flotę. W miedzyczasie on ściąga na wyspę posiłki.... nie mam żadnych szans na reakcję. Bo nawet jak wyślę ponownie szpiegów i wykryję że ma wsparcie, to już nic nie mogę zrobić. Nie mogę cofnąć ataku. No bardzo kurde sprawiedliwe i ZUPEŁNIE nie faworyzujące obrony

              Komentarz


              • #8
                a widzisz wypowiedz tych co to wymyślili ? ja nie pierdzielić tą grę wracam do Farmeramy bo co zaczyna różnić tą grę Lukas wprowadz na okrętach kurniki i spichlerze bo twoje przydupasy rady nie dają I Lukas nie patrz na to forum jak odpowiedzi nie potrafisz wysłać
                Ostatnio edytowany przez sparks; [ARG:4 UNDEFINED].

                Komentarz


                • #9
                  i choć zabrano Ci możliwość grania wszystkie zmiany twoim przydupasą służą

                  Komentarz


                  • #10
                    Ech, dziwne że ciągle coś nie pasuje ludziom z jednego sojuszu Naprawdę myślicie, że taki patch przygotowujemy w jeden dzień (vide tego ze wprowadziliśmy go bo coś tam zrobiliście).

                    Nie rozumiem też zarzutów o faworyzowanie kogokolwiek. Nie gram, nie mam wglądu w rozmowy sojuszów, czy inny sposób komunikacji, więc naprawdę trudno aby tu kogoś faworyzować. Zresztą na litość boską ja nie tworzę tej gry sam i nie decyduje o takich sprawach. Mnie tylko rzucają na pożarcie na forum, aby Wam to przekazywać i obrywać przy okazji

                    Owszem, ostatnie zmiany faworyzują obronę, ale tylko dlatego, że do tej pory atakująca strona była zbyt przegięta. Być może zmiany w obronie okażą się zbyt daleko posunięte, ale naprawdę nie można tego sprawdzić inaczej, niż w grze. Sztuczne atakowanie kogoś nie daje spodziewanych rezultatów i tylko na "żywym" świecie, widać czy zmiana jest ok czy nie.

                    Fajnie ze gracie i czasami podzielicie się znalezionymi błędami, ale nie możecie każdej zmiany traktować jak atak na kogoś. Gdybyśmy tak chcieli ze zmianami czekać, to patch byłby raz na pół roku. I znowu byłoby że gra się nie zmienia. Więc zmiany będą , na pewno nie wszystkim się spodobają, ale tak już jest ze zmianami, nikt ich nie lubi tak do końca. Jeśli okaże się ze nie mieliśmy racji i zmiany będą złe, to na pewno nie będziemy się wahać i to poprawimy.

                    Pozdrawiam, i więcej zabawy a mniej spiny Panowie.

                    Komentarz


                    • #11
                      czyli dalej gracze to myszki doświadczalne ale zrozumieć że jak ktoś zaczyna grać i wszystko się zmienia i mu to nie pasuje to nie ???? może tak w pracy Ci zrobić zatrudniasz się zarabiasz 5k po 2 tygodniach 3k po 3 tygodniak 1k Pasowało by Ci to ???

                      Komentarz


                      • #12
                        Jednym nie pasuje a innym pasuje. To ze krzyczycie najgłośniej nie znaczy ze jesteście tu najważniejsi. Naprawdę radzę przestać myśleć że wszystko kręci się wokół Was, bo gra tu sporo więcej ludzi, chociaż nie wszyscy w topce. Puszczanie na każdego po 6 ataków i z tego tylko jeden ok, sprawia że broniący musza zgadywać gdzie będzie atak. Zgadną albo nie. Jak zgadną to atakujący zawraca flotę i już - 0 strat i ryzyka. A jak wygra? To flotę powiększa i atakuje więcej.

                        Broniący się, jeśli taki styl preferuje ma loterie. Trafi we właściwy atak lub nie. Jak trafi to i tak straci floty trochę, zysku zero. Nie trafi, straty jeszcze większe.

                        Tak to wyglądało do tej pory. Daliśmy fortyfikację ale ona przestała mieć znaczenie praktycznie po niecałym miesiącu gry. Nie po to była wprowadzana, by ktoś musiał tylko pamiętać o odpowiednich statkach. W wielu grach tego typu, ataków zawracać nie można, są mury i wsparcie a jednak ludzie wygrywają atakując. Po prostu wymaga to taktyki i trochę wysiłku, ale nie jest nie możliwe.

                        Komentarz


                        • #13
                          Łukaszu nie pisz bzdur jak zlikwidujecie multi to tak ale nie w obecnej sytuacji takie rozwiazania sa na innych grach ale tam multi nie sa dozwolone w kazdej chwili moge załozyc 20 kont i zrobic sobie z nich wsparcie zatakuj to nie mogąc korzystac z wywiadu wywiad z przed 4h to kicha nie wywiad przez 4 h w tej grze z super iloscia multi mozna miec tysiące wsparcia a co do zmian to troszke szybkie te zmiany przed chwila zmieniły sie ceny okretow atakujących zlomu itp nie mineło kilka dni kolejne faworyzowanie obrony a to ze maskuje ataki chyba nie wynika z tego ze mi sie chce to robic tylko po co wysylac flote na pewną smierc z uwagi na multi i inne bledy w grze (np. namnarzanie floty) wprowadziliscie morale oki atakuje musze sie liczyc z stratami pomysł fajny ale czas płyniecia okretów atakujących a okretów wspsarcia to nieporozumienie myslisz ze ktos tu bedzie kogos atakowac to sie grubo mylisz jak pisał gwyn statystyki grywalnosc zero islandcity za chwile z tego zrobicie gdzie tu strategia 4 dni gry i zadna wyspa jest nie do zdobycia paranoja

                          Komentarz


                          • #14
                            Nori to przekonaj kolegów z sojuszu , żeby nie mieli multi :P Wtedy bedzie o 4/5 mniej multi:P:P

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X